Läsare

16 nov. 2011

Svärpäronen på besök

Ännu en helg med trevligt besök från fint folk. Gittan och Lasse kom hit i helgen för att umgås och shoppa lite. Lördagen spenderades på stan där jag, Johan och Gittan köpte skor och Lasse agerade smakråd.

Jag har varit sugen på att köpa ett par rejäla kängor inför de kalla vinterdagarna samtidigt som jag vill att kängorna ska vara feminina. Efter mycket letande och ratade från min sida och med Johans åsikter om att flera par var Coola började jag ge upp hoppet om att hitta kängorna med stort K. Till slut provade jag ett par som jag tyckte var fina men kände ändå att de på ett sätt var lite för mycket vildmark, så ändrade Johan taktik och sa att dessa kängor var otroligt söööta och gulliga... så efter lite övertalning slog jag till. Är så här i efterhand mycket nöjd!




Efter turen på stan gick vi vidare till Byn som är ett creperi och åt god mat! Senare på kvällen spelade vi kort där jag första rundan fick storstryk för att sedan ta revansch. Hehe.



Lasse och Gittan hade denna helg med sig kött från mamma och pappa också så nu har vi full frys och klarar oss ett bra tag framöver! Härligt!

/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar