Läsare

5 nov. 2011

Helg i Norrköping

Var i Norrköping i helgen. Så underbart att vara tillbaka i den härliga staden och det känns fortfarande som min stad. Direkt när jag klev av bussen så fick jag en känsla av att på nått sätt känner mig som hemma och ett tag tänkte jag att jag känner alla i den här staden och var beredd på att hälsa på alla som jag mötte men insåg att inte någon som jag mötte var bekant. Pinsamt om jag börjat hälsa på allt och alla!

Kvällen spenderades hemma hos Carro med fredagsmys och massa snack om livet i stort och smått. Så underbart att få vara tillbaka i en miljö där jag trivs som allra bäst. Supermysigt! Sen på lördagen gick jag och Carro en tur på stan för att sedan äta lite lunch. Carro bjöd på god kycklingpasta. Sedan åkte vi hem till mormor och morfar för en fika. Härligt att få träffas dem en stund!



Efter att sedan ha vinkat av Carro begav jag mig av till makarna Didrikesen och hunden Zina. Det blev en uppdatering av livet och mys i soffan med "knähunden" Zina.



Sedan gick jag och Mia till Maneza och mötte upp Lina. Det blev tapas, vin och skitsnack. Till efterrätt tog jag och Lina en varsin Daquri. Mums!!!


Sedan bar det av till Hugos där vi senare mötte upp Carro och vi dansade natten lång!



Söndagen spenderades i viloläga i Carros soffa med en film. Skönt!

Tack underbara vänner för att ni finns och det var en superkul kväll!
Kram/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar