Läsare

15 juli 2014

80 års fest och Horn marken

Var hemma i helgen för att fira Johans mormor som fyllde 80 år. Vi åkte till Västervik och åt god mat på Gränsö slott.




Tack för att du kittlar mig J....



På dagen innan hade jag varit en sväng till Horn för att träffa familjen och vännerna och hinna gå en sväng på marken, en av årets händelser hemma. Det blev en snabbvisit men jag hann med att träffa alla och även ta en fika. Det bjöds på perfekt väder.


Hem, hemma..

Prinsessan Törnrosa. 

Madde och Alvin. 

Ballonger var det viktigaste inköpet på marken. Enligt Pixie iallafall. 

Johan och lilla Lia, så fina!


Mina och Johans syskonbarn samlade. Pixie och Zoey var så nyfikna på lilla Lia och Lia själv tyckte att de var spännande att titta på. 

Nu har jag och Johan bara en vecka kvar att jobba, sedan är det S E M E S T E R!

/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar