Läsare

5 maj 2013

I wanna Rock!

Ekelöfs har varit på besök i helgen. Fredagen gick Lasse o Gittan på The Boss o vi ungdomar gick ut i åt tapas o tog en drink på Tiki Room. Sen somna vi i soffan.

På lördagen gjorde vi stan för att sen gå hem o ladda upp för kvällens höjdpunkter. Hockey-VM för grabbarna o Rock of ages för tjejerna.

Jag hade stora förväntningar på Rock of ages av flera anledningar:
- Det ät en musikal o jag älskar musikaler!
- Det är grym musik
- Det är kärlek
- Det är humor
- Jag älskar filmen
Man brukar ju säga att har man stora förväntningar finns risken att bli besviken. Men i det här fallet så tog Rock of ages mig med storm! En upplevelse från början till slut! Bättre än förväntat. Högsta betyg med andra ord!

Har pratat om musikalen hela söndagen o gått o småskrattat för mig själv. Lycka!

/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar