Läsare

15 feb. 2013

Under palmen

Vi har flyttat på oss, till ett annat hotell på Koh Lanta. Man kan tro att det beror på tupp-djävulen som vi valde att flytta men så är det inte, allt är enligt planerad resrutt. Tillbringar dagarna på underbara stranden Klong Dao Beach=) Dock har det regnat lite och varit mulet men jag har ändå lyckats få färg och luften har blivit lite lättare. Men inte mer regn tack!


Vi har nu hamnat högre upp på Koh Lanta närmare staden Saladan vilket innebär att det blivit lite shoppande. Har fått prova på mina färdigheter i att pruta och måste säga att jag är mäkta imponerad av mig själv där jag lyckats pruta mer (MER!) än halva priset!!! MYCKET NÖJD! Har handlat lite smått och gott samt letat efter en ny solhatt, men har ännu inte hittat någon som jag finner passande. Här är en variant som både jag och Lasse tittat på, haha!

 Har också besökt en av de restauranger som vi besökte sist vi var på Koh Lanta, de har sååå otroligt goda räkor. Åt dem sist och har sedan dess längtat tillbaka för att få äta dem igen, mums!


Kvällarna avslutas med ett eller flera omgångar Yatzy.

Ingen hemlängtat än iallafall=)
/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar