Läsare

7 feb. 2013

Bakom mina solglasögon!

Åh vad det är gött i värmen! Solen visar sig från sin bästa sida och jag ligger på stranden och njuter! 
U N D E R B A R T !!


Har nu varit i två dagar i Thailand och har hunnit med en hel del. Första dagen trotsade vi jetlagen och åkte till Prah Nang Beach. Skönt att känna sanden mellan tårna, köpa "take away" mat från båtarna på stranden och bara njuta. En av favoriterna är såklart alla goa shakes, mums!


På kvällen gick vi längs strandpromenaden och stannade på en fisk och skaldjursrestaurang där Johan högg in på fisken och jag snäckorna. Jag vet inte vad ni tycker men jag blev glad när maten kom in och jag hade valt snäckorna!



Idag tog vi en longtailbåt till vackra ön Poda. Solar, badar, läser och lyssnar på ljudbok. Inte direkt ansträngande med andra ord! 


 
Hoppas ni har det bra!
/ Em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar