Läsare

9 jan. 2012

År 2011

Mitt år 2011 har varit lite av förändringarnas år! Det har bjudit på glädje och ledsamhet, nya kontakter och många nya erfarenheter!

Jag har år 2011 bland annat:

- Blivit en "bondig" stockholmare som numera kan "hantera Stockholmstempot"
- Bytt sambo.
- Köpt lägenhet och för första gången ser jag -(minus) framför summorna på banken.
- Flyttat ihop med min KÄRLEK (igen) och fick i och med detta prova på riktig compakt living i en etta på 20 kvm innan flytten skedde till vår tvåa på 45 kvm.
- Bytt arbetsplats två gånger och vuxit professionellt samtidigt som jag känner mig mer förvirrad än någonsin.
- Flyttat längre från familjen och saknar dem grymt
- Flyttat ifrån älskade vänner och gråtit stora tårar!
- Flyttat närmre andra vänner och hittat på massa skoj.
- Lärt känna nya människor som är fantastiska.
- Tränat en del och slöat i soffan
- Har infört "matsedel" i veckoplaneringen och börjat veckohandla
- Har semestrat i Grekland och varit på Spa i Tallin.
- Hållit tal på makarna Didriksens bröllop

Nu får vi se vad år 2012 kommer bjuda på=)
/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar