Läsare

20 feb. 2014

Sköna bönor på besök

Förra helgen hade jag finbesök av mina universitetets kompisar Mia o Lina. Lördag förmiddag möttes vi upp på t-centralen för att sedan följas av en sväng på stan, fika o ett evigt tjattrande om stort o smått. Märktes att vi inte träffats på länge o hade en hel del att prata om. Mycket roligt o energigivande!!

Tjejerna hade önskat att få träffa Perabrant o som en go vän jag är hade jag självklart gjort mitt yttersta för att ordna detta! Det blev en bild....

eftermiddagen var vi på afternoon tea där vi fick en lagom portion sockerkick innan vi tog en tur på stan där Lina funderade på att köpa segelbåt innan det var dags för tjejerna att åka hem.

Vi får se till att ses snart igen tjejer! Tack för en toppendag!

/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar