Läsare

2 feb. 2014

Hycklinge krogshow

Förra helgen åkte jag och Johan hem för att gå på krogshow som vi fick av mamma och pappa i julklapp. På scenen stod lokala talanger som bjöd på en spektakulär show med sång och dans, även dans på borden och mitt i publiken. Min älskade syster har varit med och koreograferat danserna till showen och temat var musikaler. Det bjöds på trerätters och vi fick toppenplatser nära scenen.
 

Phantom of the opera

Romeo och Julia

Rock och Ages

Greace

Dirty Dancing. (här fick mamma och pappa ställa upp som statister, det gjorde de bra)

Kristina från Duvemåla och Chess

Hair

Lejonkungen

Sound of music och Skönheten och Odjuret

Familjen Addams

Mamma Mia

Det var en toppenkväll och jag känner mig så stolt som storasyster!
/ Em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar