Läsare

26 juli 2013

Slappar o n njuter av landets friska luft

Efter en fartfylld start på semestern har jag nu kommit till mamma, pappa o syster i Horn. Njuter av frisk luft, tystnaden o att det är mörkt när jag ska sova. Det enda som plågar mig är flugorna men det är det värt!

Trots avslappnade dagar har jag hunnit med en hel del. Jag, Ellen, mamma o pappa har varit på rockabilly fest i Hornparken o dansat loss. Familjen Lindblad har varit på besök o kollat på kattungarna. Jag har hälsat på Madde, Casper o Alvin o vi har grillat hos Peter o Lotta i Höckhult. Har haft en personlig tränare för en dag o jag har försökt hjälpa Ellen med danskoreografi. Vi har ätit lunch hos farmor o lagt blommor vid farfars grav. Sen har jag busat o myst med Pixie o Zoey. Har plockat hallon o blåbär samt varit med om årets åskväder! Fint att få vara hemma hos familjen!!

/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar