Läsare

31 juli 2013

Compact living på Sveriges vägar

Efter härliga dagar med familjen i Horn med sol, lådbilsrace o fest har jag, Johan, Ricky o Emelie gett oss ut på äventyr. I en husbil gjord för två har vi gett oss ut på Sveriges vägar. Första stoppet blev vackra Malmö. Bor i småbåtshamnen med Öresundsbron som utsikt. Vackert!

Har sovit en minst sagt het natt i husbilen o jag vaknade mitt i natten o kände mig illamående. Husbilen gungar vid minsta rörelse så antar att jag blev "sjösjuk". Mådde dock bättre på morgonen. Vi har varit i Köpenhamn. Besökte Den blaa planet o kollade på fiskar. Åt smörebröd o  fikabröd med choklad innan vi strosade genom ströget. Nu är vi hemma i husbilen igen o vilar middag medan regnet smattrar. Men jag ser solen så snart blir det till att grilla.

Det är underbart med semester!

/Em








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar