Läsare

21 apr. 2014

En påsk med prinsesstema

Glad Påsk! Nu sitter jag här i soffan o jäser efter en helg fylld av god mat, godis o massa kärlek från familj, släkt o vänner. 
Kom till Vimmerby i torsdags kväll o då bjöds det på middag o Lia gos. På fredagen hade jag, Emelie o Lia tjejmys innan vi åt middag hos familjen Ekelöf. På kvällen grillade jag, Johan, Jenny o Jonas hemma hos Fia o Tommy. Gott!! Tack för en toppenkväll!!

På påskafton gjorde jag, Emelie o Lia stan innan det vankades påskmiddag med släkten Ekelöf. En väldans trevlig kväll med spel o god mat. På söndagen åkte vi till Åshorva för att fira med min familj. Det blev god mat, spel o massa bus med Pixie o Zoey.

Vad då detta med prinsesstema? Jo, hos Fia o Tommy möttes vi av Ida o Amanda uppklädda i finkläderna. Hos mamma o pappa möttes vi av Pixie i fin klänning o Zoey o Lia är ju också små söta prinsessor.

Tack för en påsk allesamman!

/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar