Läsare

30 sep. 2012

Den större summan av shoppingpengarna spenderades på...

...ett par trosor!

Efter en helt underbar förmiddag med förfest på hotellet från kl 11 god lunch med drinkar, njöt vi av en underbar föreställning: Phantom of the opera! Jag rös av välbehag o lycka genom hela föreställningen o en o en annan tår fälldes! Underbar, vacker gripande! Love it!

Efter detta romantiska o på ett sätt tragiska kärlekssaga tog vi oss mot nästa mål på resan: Victoria's secret! Oh my god! Jag har aldrig sett Emelie Elvingsson bli så till sig! Jag var stum av förtjusning o Cilla gick loss på trosorna! Underbara underkläder för alla! Dyrt som attan men några söta ting blev det allt! Jag kommer känna mig som en "Angel".

Love love love London! Jag är så lycklig!

/Em





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar