Läsare

24 juli 2012

Min farfar

Min farfar
Han är en stilig karl med guldlockar i det tjocka vita håret.
Han har stadig röst med kraftig stämma och kan konsten att berätta historier.
Han har genomtänkt humor med en hel del ironi och roliga anektdoter.
Han busar och han sjunger


Han är en arbetande man som sliter hårt med både kropp och själ för lantbruket.
Han är en tänkare, en inkännande man och är bra på analyser.
Han löser korsord, ser på sport och älskar att svänga sina lurviga i takt till dansbansmusiken.
Han är farfar, en svärfar, en pappa, en make.......

Farfar, det är såhär jag kommer minnas dig! Älskar dig! Saknar dig! Det känns i hela kroppen. Sov gott min farfarsängel!





Farfars bondhumor: "om jag kan så, så kommer jag inte, om jag inte kan så, så kommer jag" hihi=)

Massa kramar/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar